Erbjudande Graceful Living inredning

Graceful Living inredning arbetsplats
Graceful Living Inredningskonsultation på arbetsplatsen

INREDNINGSKONSULTATION PÅ ARBETSPLATSEN / FÖRETAGET

Som inredningskonsult skapar jag besjälade, omsorgsfulla och hållbara miljöer med fokus på hälsa och tillväxt genom att skapa balans, enkelhet, skönhet och harmoni – i hemmet och på arbetsplatsen.

Jag hjälper till att skapa bättre arbetsmiljöer. Arbetsplatsen är en spegling av företaget (precis som ditt hem är en spegling av dig själv). Är det rörigt på kontoret, kan företaget/arbetsplatsen uppfattas som oorganiserad. Om det är ordning, uppfattas företaget som mer tydligt, med struktur och rutiner. Oavsett, är miljön viktig för besökare – men främst för företagets viktigaste resurser: medarbetarna.

Det är viktigt att miljön känns inspirerande för medarbetarna. Om det är en trivsam, harmonisk och balanserad miljö innebär det att medarbetare kommer prestera bättre, trivas bättre och därmed vara (ännu) bättre ambassadörer för företagets verksamhet – alltså en win-win situation.

VID KONSULTATION AV ARBETSPLATS KAN FOKUS T.EX. VARA:
A. Första intrycket – Vad är det besökaren möts av? Känns miljön välkomnande?
B. Känns miljön inspirerande för medarbetarna eller är det något som saknas?
C. Hur är fikarummet/matplatsen? Går det att koppla av och ladda om batterierna?
m.m.

Jag kommer att erbjuda en åtgärdslista med dokumentation med syfte och mål för er att genomföra. Beroende på omfattning, kan även jag vara på plats för genomförande.

Ca två–fyra veckor efter jag lämnat förslag, gör jag en uppföljning.

ÄR DU/NI INTRESSERADE eller KÄNNER NI NÅGON SOM ÄR? Kontakta mig gärna här.

Stort tack.

Camilla

+++

Lite kort information om vad det innebär.

VAD ÄR EN KONSULTATION?
Jag kommer till er arbetsplats och lyssnar till era behov och ser möjligheterna på arbetsplatsen, med fokus på ett eller flera områden. Jag lämnar förslag på åtgärder (inklusive syfte och mål) och dokumentation av dessa.

1. Jag önskar en ritning av kontoret på förhand, så jag har möjlighet att förbereda mig lite innan vi ses.

2. Jag besöker er arbetsplats och vi går igenom den. Vi väljer ut ett område/rum, som ni vill prioritera och vill ha hjälp med.

3. Vi tittar på era behov i det prioriterade rummet/området på arbetsplatsen och vad ni önskar.

4. Efter mitt besök, har jag fått en bild av arbetsplatsen (och det utvalda området) och likaså era önskemål.

5. Därefter tar jag fram en åtgärdslista med förslag till förändringar (inklusive syfte och mål med dessa).

VAD BEHÖVER JAG/VI SOM ‘KLIENT’ GÖRA?
Vara lyhörd för eventuella förändringar. Innan vårt möte behöver ni ta fram en ritning över er arbetsplats, så att jag som konsult kan få en bild med rätta proportioner.

VAD KOMMER DU SOM KONSULT GÖRA?
Jag kommer att titta på rummet/utrymmet och hur det ser ut idag, lyssna på era behov och se på möjligheterna för att skapa mer balans och harmoni i det utvalda området. Titta på former, färger, placering av möbler och objekt.

VAD KOSTAR DET?
Beroende på omfattning, tar jag fram kostnadsförslag.

MÅSTE VI GÖRA STORA INKÖP AV NYA SAKER OCH MÖBLER?
Jag kommer att föreslå en åtgärdslista. Det kan omfatta ommöblering, organisering eller förslag till inköp. Det är helt upp till er vad ni vill göra.

HUR LÅNG TID TAR DET?
Beräkna med ca 1-2 timmar vid mitt första besök. Jag återkommer inom ca två veckor med dokumentation och förslag på åtgärder, syfte och mål med dessa, för er att göra. Beroende på omfattning kan jag eventuellt vara på plats för själva genomförandet.

Ca två–fyra veckor efter jag lämnat förslag, kommer jag göra en uppföljning.

ÄR DU/NI INTRESSERADE eller KÄNNER NI NÅGON SOM ÄR? Kontakta mig gärna här.

Stort tack!

Camilla

+++

Graceful Living Inredning hemmet
Graceful Living Inredningskonsultation hemmet
Graceful Living Inredning hemmet
Graceful Living Inredningskonsultation hemmet

INREDNINGSKONSULTATION I HEMMET

Som inredningskonsult skapar jag besjälade, omsorgsfulla och hållbara miljöer med fokus på hälsa och tillväxt genom att skapa balans, enkelhet, skönhet och harmoni – i hemmet och på arbetsplatsen.

Ditt hem är en spegling av dig själv och det finns ofta rum och utrymmen som inte känns harmoniska och som ofta skapar irritation eller inte ger någon bra energi. Kanske saknas det ”mysiga” i något rum? Kanske är du inte utvilad när du vaknar? Kanske är det organisering i en garderob som krävs? Eller något annat utrymme?

Jag erbjuder en åtgärdslista med dokumentation och syfte och mål för dig/er att genomföra. Ca två veckor efter jag lämnat förslag på åtgärdslista, kommer jag göra en uppföljning.

ÄR DU/NI INTRESSERADE eller KÄNNER NI NÅGON SOM ÄR? Kontakta mig gärna här.

Stort tack!

Välkommen att kontakta mig!

Camilla

+++

Lite kort information om vad det innebär.

VAD ÄR EN KONSULTATION?
Jag kommer hem till din/er bostad och lyssnar till era behov ser möjligheterna i ert hem. Jag lämnar förslag på åtgärder (inklusive syfte och mål) och dokumentation av dessa.

1. Jag önskar en ritning av huset/lägenheten på förhand, så jag har möjlighet att förbereda mig lite innan vi ses.

2. Jag besöker ditt/ert hem och vi går igenom det. Vi väljer ut ett område/rum, som ni vill prioritera och vill ha hjälp med.

3. Vi tittar på era behov i det prioriterade rummet/området i bostaden och vad ni önskar.

4. Efter mitt besök, har jag fått en bild av ert hem och likaså era önskemål.

5. Därefter tar jag fram en åtgärdslista med förslag till förändringar (inklusive syfte och mål med dessa).

VAD BEHÖVER JAG/VI SOM ‘KLIENT’ GÖRA?
Våga släppa in mig i ert hem. Innan vårt möte behöver du/ni ta fram en ritning över er bostad, så att jag som konsult kan få en bild med rätta proportioner.

VAD KOMMER DU SOM KONSULT GÖRA?
Jag kommer att titta på rummet/utrymmet och hur det ser ut idag, lyssna på era behov och se på möjligheterna för att skapa mer balans och harmoni i rummet. Titta på former, färger, placering av möbler och objekt.

VAD KOSTAR DET?
Beroende på omfattning, tar jag fram kostnadsförslag.

MÅSTE JAG/VI GÖRA STORA INKÖP AV NYA SAKER OCH MÖBLER?
Jag kommer att föreslå en åtgärdslista. Det kan omfatta ommöblering, organisering eller förslag till inköp. Det är helt upp till er vad ni vill göra.

HUR LÅNG TID TAR DET?
Beräkna med ca 1-2 timmar vid mitt första besök. Därefter jobbar jag på idéer, skisser och förslag och beroende på omfattning tar det olika lång tid.. Jag återkommer inom ca två–tre veckor med dokumentation och förslag på åtgärder, syfte och mål med dessa, för er att göra. Efter ca två–fyra veckor (efter jag lämnat förslag på åtgärder) kommer jag göra en uppföljning. Jag kommer att redovisa detta på min kurs. Allt är naturligtvis konfidentiellt.

ÄR DU/NI INTRESSERADE eller KÄNNER NI NÅGON SOM ÄR? Kontakta mig gärna här.

Stort tack!

Camilla